privatliv/skolan/jobbet

känner att just nu är jag i mitten av allt! jag kämpar för att hålla ihop min vardag medans jag går till jobbet pga min underbara arbetskompisar och jag går till skolan för tjejerna i klassen! har min privata blogg och även bloggen genom skolan som är mitt och tre tjejer till i min klass projektarbete! och på toppen så har jag sista året kvar eller ja.. nu är det bara ett halvår så det är mycket att tänka på mm..

tur att man har vänner som ställer upp i vått och i torrt och en mer än underbar pojkvän som det inte skulle funka utan! tacksam för allt ni gör emot mig... 

och har ni missat mitt projektarbete så tycker jag faktiskt ni ska klicka in på: http://beautyou.se/
där kommer ni få få se sminkningar, tips på produkter och ev lite tävlingar! KOLLA IN DET !

ska återgå till lite skolarbete nu innan jobbet vid 16... frågan är hur jag ska hinna!
/-m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0