ständigt på rymmen!

Kom tillbaka till karlstad igår och sitter redan på en buss härifrån, tankar som aldrig lämnar mig ifred men tyvärr försvinner de inte av att försöka rymma ifrån dom.. dom är alltid kvar när man kommer tillbaka! Försökte att lägga in en bild i detta inlägget men det ville inte funka via mobilen.. funkar att blogga iaf så det är lite kul! Imorgon ska jag jobba, saknar vännerna på jobbet men är verkligen inte sugen på att jobba.. konstigt med tanke på att det är de enda som tar bort tankarna och huvudet hamnar i andra banor! Blir nog bättre bara jag kommer dit! Sen är det nyår på lördag också, alla vänner lämnar stan så har ingen aning om vad jag ska hitta på, hoppas att det kommer fram något impulsivt , blir alltid bäst då :) /-m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0