doften av nyfärgat hår!

hey, jag har kurrat ner mig fint med tjocktröja, filt och en cola!
och ligger smått och luktar på mitt hår som både blivit klippt och färgat idag, känner UNDERBART!!
stort tack till tove som efter 3 timmar var färdig med mitt affro till hår !
färgen är anolunda men hoppas jag vänjer mig  (: 
bild kommer när jag ev orkar fixa en och känner för att synas på bild!

sa tack nej till kickis ikväll, vet inte riktigt varför men ah orkar inte vara runt massa folk trots allt!
ligger bättre under min filt och kollar på någon kass film som jag sett några gånger!
känns lite tryggare!  försöker hålla mig vaken för att orkar vara chafför lite senare !
får se hur detta slutar!

/-m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0