saker som kommer före andra!

skulle jag berättta allt underbart som hänt den senaste tiden så skulle det ta ett tag och det har jag inte tid med just nu utan det tar jag en dag när jag har lite skivlust och hoppas på att det är någon som vill läsa!
detta inlägg tänkte jag ägna till mina vänner som jag är så tacksam att jag har!
tänkte bidra med lite söta bilder på bara massa underbara människor!!
Adam - bästa kompisen genom hela b-gården! guldvärd är du grabben!
utan er skulle jag aldrig överlevt b-gården! ni gjorde den minnesvärld!
ni är fortfarande mina bästa !
Nisse - barndomskompis som jag ser för sällan  men du stöttar mig alltid!
9F - utan er hade tre år på b-gården varit sjukt segt! saknar varenda en av er!!
david - du är en av jordens bästa pojkar! alltid stöttat mig genom allt!
grabbarn grus! - va skulle festerna hos lager varit utan er!? det var midsommarfirande och alla andra firanden på högnivå! aldrig en tråkig fest med er!
Hv-Stil 3A - snart haft tre underbara år med 16 toppen tjejer! ni är anledningen till varför man kommer till skolan! kommer kännas så fel att inte träffa er varje dag efter studenten!
min fru sarah - dig går det inte ens att sammanfatta! du är en sån guldstjärna! vet inte hur jag skulle klarat hela förra skolåret utan dig! du är min riddare!
sasa, jennifer och patrik! vet inte om det är bra eller dåliga minnen jag har med er gänget! men många minnen finns det iaf! och helt klart värda att uppleva igen !
erica - du är en helt underbart person som jag inte skulle klara mig utan! vet inte hur många gånger jag fått gråta av mig hos dig och du alltid ställt upp! finns ingen som du och du en bästa vän man aldrig släpper!
jocke - du är den bästa killen som finns! du ställer alltid upp och finns alltid för mig till 100%!
vet att visa personer inte är med men det är för att jag inte hittade några bilder på den!
det kanske kommer! kan ju hoppas...
vill bara säga tack till er alla som gör mitt liv!
ni är verkligen guldkorn som jag aldrig vill släppa!
jag älskar er! <3
/-m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0