underbara hosta!

tur är väl det att jag inte videobloggar för enda man hade hört då hade varit gäsp och host! det känns dom det är de enda jag sysslar med just nu.. ligger hemma i min flicksäng hos mamma och tycker lite små synd om mig själv, men inerst inne så vet jag ju att detta är mitt fel, man ska inte pussas!! kom ihåg det!

valde helt rätt vecka att bli sjuk känner jag.. imorgon är det studiebesök och två prov på schemat och till helgen jobbar jag både lördag och söndag! det bli intressant hur detta slutar!
har äntligen fått mitt jobbschema över jul och det ska bli skönt att få jobba men vissa tider var ju bättre än andra... funderar även om alla tiden stämmer men det får jag kolla upp en annan dag! 

försöker få lite pluggat men ligger ändå och tännker på älskligen som är mer sjuk än vad jag är och är ute och jobbar.. tycker så sjuk synd om pojken, han lyckas dra på sig allt på samma gång! först drog han på sig någon typ av magsjuka och när den var över och skulle tillbaka till jobbet så kör han i diket och kvaddar söder bilden och nu har han lyckas bli sjuk och tvingar sig till jobbet ändå! 

det har nu gått en veckan sedan jocke körde av vägen och jag är fortfarande lika orolig när han sätter sig i bilen och ska köra någonstans. hoppas att det går över snart, jobbigt att gå orolig och fortfarande drömma mardrömmar om det, skulle jag kunna så skulle jag ha han hos mig jämt och aldrig släppa taget!

jag älskar dig! 

/-m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0