hissa och dissa!

alltid varit en persom som gillar bättre att dissa saker än hissa men nu det senaste tycker jag har varit duktig på hissa allt ifrån pojken min, bästa kompisarna och släkten.. så nu tänkte jag faktiskt fortsätta att hissa några underbara personer och det är nämliga mina underbara arbetskompisar på affection!!

jag hoppas iaf att två av er läser detta och inser att ni gör mina dagra där både som praktikant och när jag väl får jobba! skulle aldrig klara en arbetsdag om det inte vore för er! ni är toppen och massa goda skratt får man under en dag kan jag lova! jobbet i sig har inte alltid sina ljusa stunder som de flesta kanske vet om och just därför vill jag hissa de underbara personerna som jobbar där och verkligen gör det värt!

tur att man blir härdad så man kan njuta av tiden på jobbet med er ist för att gå runt och känna sig frustrerad!
så tack till annelie, johanna, victoria och fd marie (marie har lämnat bergvik för att jobba i stan ist). 
ni gör tiden på jobbet bättre och något roligare!
/-m

Kommentarer
Postat av: Jojo

Gulliga du, du anar inte hur mycket vi gillar dig och det kommer bli sååå tomt utan dig. Ska göra allt jag kan för att få dig att komma och jobba extra :D Kraaam på dig

2011-10-21 @ 23:37:23
URL: http://rockjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0