Jag har fuckat upp igen, ja Jag har ingen kontroll Men, det är okej o spåra ur o rensa huvudet på moln!

en av dom bästa sakerna i livet är för mig när mina vänner har min rygg och finns alltid där vad som än händer, men för mig så finns det en sak som är bättre, jo just när en själv behövs av en nära vän! svårt att beskriva känslan av att betyda mycket för någon annan och vet att personen litar på en så mycket!
så det är emd blandande känslor man tar emot samtalen som är så viktiga men känner mig mest glad över att man kan finnas för en person lika mycket som personen finns för en!

kommer alltid finnas här för dig efter ALLT du gjort för mig! står på två ben starkare än någonsin nu pga dig sarah och det är inte bara för att du tog med mig till gymmet hela förra läsåret!!
vi delar långt ifrån samma åsikt om saker men lyckas alltisd på något sätt hålla sams och det är alltid en trygghet att ha dig nära, har så många helgalna minnen med dig tjejen! och jag hoppas inte dom tar slut!
du är en av mina kompisar som jag tror känner mig allra bäst och inget går att dölja för dig även om jag inte vill prata om det just då så finns du alltid kvar senare när jag vill!

du är en stjärna tjejen och jag är grymt stolt över att du står upp för dig själv !
och vad som än händer så finns jag här för dig!
även om det gäller att köra en lill-lördag på en tisdag mitt i skolveckan, ta en promenad klockan 10 en bakfull söndag eller bara vara det sällskapet vi båda behöver framför en bra film!!
du betyder massor för mig tjejen!! <3
/-m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0