brist på annat!



50 frågor om dig och din Pojkvän.

Du är tillsammans med?
- Carl Joakim Lundell
Och varför det? - för han är en helt underbar och fantastisk kille
Har han fått något smeknamn av dig? - nej inget direkt så
När blev ni tillsammans? -  sommaren 2011 juni eller något
Hur täffades ni? - första kontakten var via nätet, sen kom han på besök första gången för ett år sen
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - ja, det gjorde vi
Hur gammal är han? -  21 år gammall
Älskar du honom? - Ja, det klart!!
Har du slagit honom? - inte med flit...
Har du roligt med honom? - ja det har jag verkligen!
Skulle du kunnna bo med honom? - vi bor redan tillsammans på helgerna!
Beskriv honom med tre ord? - Omtänksam, snygg och mysig

Har du gjort ett sugmärke på honom? - det tror jag inte
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - vill och tror att det kommer hålla!
Får han dig att skratta? -  Ja det får han!
Säg ETT ord hur du känner för honom? -  lycka
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - det är olika men action eller komedi
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - ja det händer fortfarande 
Vad har han för ögonfärg? - blå och lite gråa
Vad är det finaste du fått av honom? - ett halsband med ett hjärta på
Har ni samma humor? - nja inte riktigt
Planerar ni framtiden ihop? - ja det gör vi
Skulle han bli en bra pappa? - inget jag tänker på nu, men det tror jag nog
Vad gjorde ni senast ni träffades? - Hmm.. myste, kolla film och laga mat typ!
Vad gör han när han inte är med dig? - jobbar för det mesta
Är du svartsjuk på andra killar? - nej det är jag inte?
Har ni bråkat nångång? - det händer väl men aldrig något allarigt 
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - nej det har vi inte och det kommer vi inte heller ha!
Skulle du kunna vara otrogen?ALDRIG NÅGONSIN!!!
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - två veckor tror jag, men säkert längre också
Har ni samma åsikter om saker? - nej det har vi inte, inte om det mesta iaf
Vem håller i fjärkontrollen? - ja så klart
Går ni ut ofta? - nja men det händer ibland
Har ni samma musiksmak? - nej inte alls
Är hans familj trevlig? - hans familj är super mysig!
Är han romantisk? - ja det är han faktiskt 
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Ja, för det mesta
Har han någon fobi? - höjder och sniglar tror jag
Gillar han sport? -  han gillar att gymma iaf!
Är han en djurvän? - ja det är han allt
Kan han sjunga? - ja faktiskt ganska duktig
Spelar han nått instrument? - Nej inte vad jag märkt 
Kan han laga mat? - han blir bättre och bättre
Är han envis? - ja verkligen!!
Tycker han om att resa? - ja det gör han
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - jadu, sprang runt i mina underkläder i lägenheten
Vad är det sötaste han sa sist? - att jag är bäst i världen och att han älskar mig mest av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0