lite smått irriterad!

med tanke på att jag inte får uttrycka mig på fb så tänker jag göra det här på min egen blogg och dom som inte vill läsa slipper!! tänk så smidigt!

idag tänker jag faktiskt göra något som jag aldrig trodde skulle hända... jag ska nu hissa(tumme upp) mina tjejkompisar och dissa (tumme ner) min killkompisar....
jag tror nog allt allt prat om att tjejer och killar är ifrån olika världar kan stämma! dock har jag alltid trivs bäst ihop med mina killkompisar och det känns lite jobbigt att behöva säga att idag blev jag ganska trött iaf på två av mina närmsta...
men nu är det tur att jag har mina tjejkompisar som jag kan avreagera mig på! :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0